FORUM > Allgemeine Diskussion

Citroen ID 19 F Break funeral /corbillard/leicheauto

Autor Inhalt nach unten 
Pete
27.06.2005 15:34
Gutentach,
Mein Deutscher ist nicht so gut, folglich schreibe ich dieses auch auf englisch und französisch, bin ich der Inhaber von a citroen ID 19 F BREAK. Dieses Auto ist als leichennauto durch ein österreichisches firma benutzt worden. Jetzt suche ich nach Unterlagen und orginal atributen wie urnen, die diesem Auto gehören.
Ich suche auch nach der Einheit, der man Lage in einem Sarg von und im Auto verwendet hat, um zu setzen.

http://www.madle.org/hearsecit2.JPG

Hello everyone,
My name is Pete from holland, because my french is not very good i write this message in englisch with ofcourse a translation in french.

I'm the proud owner of a DS Break funeral and now i'm lookinng for more images and documentation of this specail type cars.Also i'm lookinng for special parts that used to be on the roof of a funaral car(urnes). On the picture you can see them onn the roof, the car on the picture is not my car. Please if you can help me I would be very grateful.
Thanks Piet

http://www.madle.org/hearsecit2.JPG

Bonjour à tous, mon nom est Peter de Hollande, parce que mon Français n'est pas très bon j'écrit à ce message dans l'englisch avec l'ofcourse une traduction en français. Je suis le propriétaire fier d'un enterrement de coupure de DS et maintenant je recherche plus d'images et documentation de ce type cars.Also de specail je recherche les pièces spéciales(urnnes) qui étaient sur le toit d'une voiture funèbre. Sur l'image que vous pouvez les voir onn le toit, la voiture sur l'image n'est pas ma voiture. Svp si vous pouvez m'aider je serais très reconnaissant. Merci Piet
Antworten | neues Thema | nach oben | nach unten
Sascha Hartmann
11.02.2006 13:25
Hallo
yesterday I had an accident with the same car.,i had driven it 10 years long.
Now i am looking for another one.
Will you sell yours?
Please contact me.
Ciao Sascha
ralph bollag
22.02.2006 11:21
hallo sascha
habe citroen id 21 break, 1967, LHM, zu verkaufen. bei interesse kannst du mich ja mal anmailen.
gruss ralph
Sascha Hartmann
23.02.2006 19:11
Hallo Ralph
ich hätte schon interesse, mail doch mal ein paar Bilder und sag mir einen ungefähren Preis.
Ciao Sascha
Sascha Hartmann
25.02.2006 12:28
hallo ralph
ich versuche es nocheinmal,diese mal verlinke ich die emailadresse
ciao sascha
Jochen Bunk
31.07.2007 09:10
Hallo Ralph,

ich habe beim Surfen einen alten Beitrag gefunden, in dem Du eine ID 21 Break von 1967 mit LHM anbietest. Hast Du das Auto damals verkauft, oder ist es noch da? Falls ja, könnte ich mal ein paar Bilder sehen und evtl. eine Preisvorstellung, falls Du das Auto noch verkaufen willst?

Schwebende Grüße (ich zur Zeit leider nicht)
Jochen Bunk
mike
20.08.2007 09:01
Ralph hat den ID 21 Break verkauft, falls Du keine Antwort kriegst.
J.M. van Rongen
29.08.2010 23:24
Hello Sacha,

In 2008 a bought the Citroën DS20 Hearse as pictured (357RW57).
I still own the car.

Am I correct in thinking that you where one of the previous owners?

If so, I would like to ask some questions.

Where did you buy it and from whom?
Did you have a car accident in it on 10-02-2006? What was damaged?

I hope you will respond.

Kind regards,

Martijn